torsdag 13 oktober 2016

Stockholm.

Resan till Stockholm var riktigt bra. Började tidigt på fredags morgonen och for till Vasa flygplats, Klockan kvart över 6 for flyget och det bästa är ju att när man flyger till Sverige går man inte miste om någon timme för vi landade ju då även kvart över 6 i Stockholm. Vi tog Arlande Express in till stan och gick till hotellet vi skulle bo på. Där åt vi frukost och tog det lugnt.
Sedan tog vi pendeltåget till Mall of scandinavia som ligger i Solna, bästa köpcentret enligt mig nu just. På kvällen var det ju dags för Julia och mig att ta oss till Tele 2 arena och se på Justin Bieber. Bra och mäktig konsert och jiises vad mycket folk det var. :D

 Lördagen for vi ut på stan och jag var även till Södermalm och hälsade på Sherry som jobbar på Apotek hjärtat som jag var på praktik på. Alltid lika trevligt att träffa henne och prata lite. :D

Söndagen gick vi till Gamla stan som är ett måste när man besöker Stockholm. En av mina favorit ställen där. Tog en fika där och sedan på kvällen fick vi leta oss tillbaka till Arlanda.

En underbar och trevlig resa med kusin Julia och Faster Nina :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar