lördag 24 december 2011

Julafton.

Men för min del så firade min familj julafton igår, för mamma var tvungen att jobba kväll ikväll. :D Men det gick nog minst lika bra att äta och öppna julklapparna igår. Ikväll ska vi nu också äta julmat igen.
Jag blev riktigt nöjd med alla mina julklappar. Jag fick en Telefon, pippitröjja, två spel och det var vanliga sällskapspel, ett spel hette Allsång på skansen, ser fram emot att få spela det.  Pengar fick jag också, presentkort till nygårds och en massa annat smått :D Riktigt nöjd
Sådär såg det ut, Var en massa trevliga frågor där. 
Jag fick ett jättefint smyckeskrin av Malin och så fick jag en fin påse att ha nya telefonen i :D Precis det jag önskade mig, Tackk Så MYCKET.

Nu just sitter jag och tittar på Kalle Anka, Är en tradition som allti på Julafton. Kan replikerna utantill :D Hehe. Sedan ska vi äta julmat och sedan ska vi sitta och titta på Tv och dricka glögg och ha det bra. :D

Min nya telefon ser ut såhär:


Nu ska jag titta på Kalle anka färdigt Sedan äta Mat :D 

Ha en riktigt God jul alla, :D 
Puss och Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar